Zwroty

  1. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy kupna sprzedaży na odległość bez podania przyczyny. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu, a następnie wysłać go mailowo pod adres sklep@biozakatek.pl.
  2. Zgodnie z obowiązującym przepisami, zwroty pełnowartościowego produktu można dokonać w przeciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej (stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą bądź zawodową).
  3. Koszt zwrotu towaru do sprzedawcy ponosi Kupujący. Jeśli kupujący zrezygnuje z zakupu przed wysyłką, a dokonał już zapłaty, wystąpi do sprzedającego z wnioskiem o zwrot wpłaconej kwoty. Sprzedający niezwłocznie zwróci wpłaconą przez Klienta kwotę, pomniejszoną o koszty operacyjne (koszty przelewu zwrotnego do Klienta).
  4. Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia zwrotu bądź reklamacji konieczne jest dołączenie oryginału otrzymanego dowodu zakupu.
  5. Każdy zwracany produkt musi być kompletny, bez śladów użytkowania, w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie podczas przesyłki. Produkt powinien być w stanie niezmienionym (oryginalne, nienaruszone opakowanie) i nieuszkodzonym. W przypadku niespełnienia w/w. warunków, zwrot nie zostanie przyjęty.
  6. Zwrot wartości produktu nastąpi do 7 dni od daty dostarczenia do sklepu Bio Zakątek.

Reklamacje i gwarancje

  1. Zanim odbierzesz przesyłkę koniecznie sprawdź czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeśli zauważysz uszkodzenie paczki spisz protokół szkody w obecności kuriera. Zalecamy wówczas odmówienia przyjęcia przesyłki oraz kontakt z obsługą naszego sklepu pod numer +48 575 97 67 97.
  2. Po opłaceniu kwoty pobrania oraz pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość sprawdzenia jej zawartości w obecności kuriera. Jeżeli nastąpi jakakolwiek niezgodność zamówienia sporządzany jest protokół, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona tylko i wyłącznie, gdy został on spisany w obecności kuriera. Brak protokołu szkody lub protokół spisany po odjeździe kuriera nie jest podstawą reklamacji przesyłki.
  4. W przypadku kiedy zakupiony produkt ma jakiekolwiek uszkodzenia fabryczne bądź jest niezgodny z opisem prosimy o kontakt telefoniczny pod numer +48 575 97 67 97, bądź mailowy na adres sklep@biozakatek.pl.